Wednesday, April 12, 2017

Zing Wellness Academy

My Space ~ My manifestation
(Or should I say the Power of Sisters' Will ☺...)

Never underestimate the power of Prayer and here the outcome ~
Zing Wellness Academy successfully registered in Q2 2017!

There's still lot to learn, starting with empty cup! This is not easy
but I have the confident with the strength from each of the sisters,
we will grow along the way.

The most important is we are committed to provide the best and
looking forward for you to take the ride with us.




姐妹们的念力, 太厉害了,锦康百家学堂正实在2017年成立了。

这是我最棒的礼物,也是我一直以来想要的。。。

现在从零开始,有很多事情要学习,处理的!
但是我相信姐妹团结齐心,
我们会一起成长的。

最重要的是我希望在这学堂我们可以提供最棒的课程,
可以与大家一同学习及成长。
很快期待与大家见面。

Just like the plants which need to be nurtured so they will grow well.
Nothing is impossible!!!! JUST DO IT

植物需要用心去打理,就会长的好,长的健康。
相同的只要用心去经营我们的理念, 锦康百家学堂一定会吸引懂得欣赏我们的学员。

欢迎阅览面子书 - 锦康百家学堂 


No comments:

Post a Comment

做个冻龄的芳疗师

  生活中有起有落,有时候阳光普照,有时候大雨倾盆,但是只有在经历过阳光风雨之后才会有彩虹 守护着自己的健康,做自己人生的主人!我选择BLOOM 胶原蛋白,由里到外的调理。你想知道如何冻龄吗?来问我。 #身心灵 #正能量 #芳疗收 #冻龄的秘密