Friday, August 23, 2013

Visiting Phnom Penh 2013

My second trip back to this part of the world. What a lovely experience and I just couldn't  find the right words to describe my feeling and emotions. I would like to invite you to come along next year ^-^ 
If you have the love and compassion, Just Do It! Anywhere and anytime.

Sharing the beautiful moments via TripWow, ENJOY


Powered by TripAdvisor

You can find out more the details of Miracle Children's Home from the following:

http://www.bodhifellowship.org/mch/purpose_vision_objectives.php
https://www.facebook.com/pages/Bodhi-Fellowship/141618216009758

Lastly, my gratitude to Dr Aaron, Roy Ruby, Lily & Andre for making this trip possible.

I Thank You and I love you.



第二次回到这里,没有任何字眼可以形容我的心情及情绪!你必须亲身体验这一切美丽的经验。

我想说其实不一定要等到有錢才可以做善事!你只要愿意张开双手及带着愛心,你就能把愛与光傳递到你所到之地。但是如果有钱那可以做的事会更多*-*

与孩子们短短的相处,感觉得到毎个孩子是那么渇望被愛,当我把他们擁抱在怀里,那心与心的连接,信任及安全感,真让我深深感触、涙流不停! 那时腦袋完全放空,只处在当下。让孩子好好的享受着愛的围绕。我深信这是我我能做的、很自然、发自內心。完全不须要準備要做什么活动或讲些什么⋯

这次的旅程,受益不淺。除了这次旅程的目地之外,还能看见老朋友、也认识東马古晉及新加玻的新朋友,当然少不了參观一些名胜地、品尝美食、我还突破吃了当地'x味'、盲人按摩(请留意下一章分享)。最後老师也利用空档时段作分享,非常难得哦!

我非常感恩一切的经历及经验,让我有机会学习及成长。更感恩我的愛人,无条件的愛及支持着让我发挥我的长处⋯

谢谢你,我愛你。




No comments:

Post a Comment

做个冻龄的芳疗师

  生活中有起有落,有时候阳光普照,有时候大雨倾盆,但是只有在经历过阳光风雨之后才会有彩虹 守护着自己的健康,做自己人生的主人!我选择BLOOM 胶原蛋白,由里到外的调理。你想知道如何冻龄吗?来问我。 #身心灵 #正能量 #芳疗收 #冻龄的秘密